مسئول سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: دشمن از رسانه و تولید محتوا برای سیاه‌نمایی در ایران و نفوذ بر افکار عمومی استفاده می‌کند و بسیجیان باید با تبیین و روشنگری این فتنه را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۲۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ عباسیان در همایش بصیرت‌افزایی سیاسی خانواده‌های بسیجیان گردان سوم امام حسین علیه‌السلام لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در طراحی رسانه و تولید محتوا قصد دارد مردم ایران را از حضور در حماسه ملی انتخابات منصرف کند؛ اما در مقابل بسیجیان باید با جهاد تبیین و روشنگری اثرات مثبت حضور در انتخابات را برای اقشار مختلف در جامعه بیان کنند.

 وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن با تولید محتوا ذهن مردم را مدیریت کرده و در تصمیمات آنها دخالت می‌کنند، افزود: بسیجیان باید یک نگاه رزمی و یک نگاه تبیینی داشته باشند و با بازخوانی نقشه‌های دشمن، آن‌ها را خنثی کنند.

 عباسیان اظهار کرد: بسیجیان می‌توانند با ابتکار عمل و جهاد تبیین نقشه‌های شوم دشمن را از ظاهر منفی به ظاهری مثبت تغییر دهند. همچنین باید با جهاد تبیین و روشنگری اثرات مثبت حضور در انتخابات را برای عموم مردم در جامعه بیان کنند.

 سرهنگ نیازی، جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر نیز با اشاره به فرموده امام راحل اعلام کرد: منطق تشکیل بسیج، مقاوم‌سازی انقلاب اسلامی است. قدرت و نیروی بسیج باعث شد که در هشت سال دفاع مقدس و فتنه‌های ۴۰ سال اخیر، پیروز شویم.

 وی عنوان کرد: باتوجه‌به اهمیت حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه، رهبر انقلاب ۱۱ ماه زودتر به این مسئله ورود کردند که نشان می‌دهد باید جهاد تبیین و روشنگری در این حوزه با جدیت انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها